Friday, 9 May 2014

Random Part unknown..

Assalammualaikum.


semoga semuanya sihat sihat belaka dan berada dalam rahmat Allah. May Allah bless us :)

di semester ke 6 saya ini, teramatlah busy dan sibuk dan sibuk dan sibuk.

Hal ini disebabkan saya mempunyai 2 projek iaitu Food product development dan proposal final year projek.

2 perkara ini membuatkan otak, badan, fikiran aku jadi terbelit belit sampai nak putus fius otak.

tak tahu nak tulis apa lagi. nampak tak ke blurrrrrrrr ran disini. dooakan saja semoga saya berjaya.
oh ye. semester ni tak jejak langsung pusat sukan. tak main langsung pingpong. sibuk dengan aktiviti dirumah.

kita jumpa next sem pingpong !






cuma.













saya terlupa gila gila gila gila gila nak wish heppi besday kepada kawan saya heheheehehehe





























lupa sangat 3 mei sudah berlalu. mungkin kena wish ikut kalendar islam pulak kihkih kih.

No comments:

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email