Thursday, 15 May 2014

Ini semua mengarut.

Assalammmualaikum.


Semoga semuanya baik sihat sejahtera hendak kehendak mahunya.

Semenjak SPM BM dapat A+, aku dah tak endah tata tertib bahasa Melayu sampai words nak cakap hilang.

Uolllsssss.

Susah kot kita nak cari lelaki yang dapat terima kita seadanya kannnn.

Walaupun lelaki tu cakap, " saya terima awak seadanya.. " tu hanya ditujukan untuk perempuan yang cantik.

kau bayangkan kalau pompan tu tak cantik (macam aku). Ada diorang nak cakap macam tu?

FINE. aku bukan nak cerita pasal ni. hewwwww hewwwww hewwwww.

Kau nak tahu apa yang mengarut?

 "Sandy Chips".

Sandy Chips adalah idea paling teruk aku pernah cakap. Tapi kalau difikir, mungkin idea ini boleh jadi gempak dan gemparrrrr (mungkin dalam mimpi aku je).

Bayangkan kalau produk makanan aku ni berkhasiat tinggi ! Sedap ! Boleh makan bila bila ! Tapi at the same time... its texture .... sandiness. So, namakan dia sandy chips.

Ada tak agak agak orang nak beli?

Dulu mula mula orang buat makanan rumpai laut tu macam mengarut je. Rumpai goreng lah rumpai yang jadi jajan lah... Tapi sekarang ramai kot gemar makan makanan alah ni.

Then fikir. mungkin Sandy Chips ini akan jadi popular jugak satu hari nanti.

Bila fikir kali kedua, dan ketiga dan seterusnya. ini semua mengarut. Mungkin popular kerana kualiti dia yang macam sampah.


ohhhh. Ini harus di REJECT.

Next, ini first time supervisor aku depan depan cakap " saya tak larat nak baca banyak banyak kamu punya fyp. Dah macam nak muntah. Literature Review (dalam slide) dah macam sampah. berteraburrrrrrr ".

Kau tahu apa aku buat lepas SV cakap macam tu ?

Aku gelak.

Ye. aku gelak. untuk tenangkan hati dan sejukkan hati SV aku.

Nasib baik lawak bodoh aku dapat diterima dan lecturer turut tergelak.



Oh ye. Selain itu............................ selain daripada itu,

Aku benci tengok cerita Romi Cinta Julia. Walaupun baru 2 episod aku tengok (malam ni dan minggu lepas), aku rasa ceritanya amat mengarut. Tolong jangan tengok. HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAH!!!!


Eh. uollls tahu tak. aku ni suka mandi manda dan berendam dipantai.
Kalau pergi tempat tempat macam tu, jangan lupa jemput sekali yeeeee !!! K bai. Ini semua hanya nak mengarut semata.

Dasar post blog takde isi.


K bai bai bai.


Hmm kejap lagi ada lah yang muntah lepas baca blog aku ni.

No comments:

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email