Friday, 2 March 2012

Aku Tidak Berdaya

Assalamualaikum. jom layan lagu. heee heee.

Lagu dari indon. best hape.

Download di sini  


------> Indah Dewi Pertiwi - Aku Tidak Berdaya


Tonton di sini. ok. 









Lirik Lagu Indah Dewi Pertiwi. Aku Tidak Berdaya


 masa yang terindah kini semua telah berakhir
karena kau berubah tak seperti dulu lagi
sampai kapan kamu sering menyalahi hatiku
tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku

* kau anggap diriku (kau anggap diriku)
melihatku dengan sebelah matamu
dilema ’tuk diriku mencintaimu mengerti kamu

biarkan aku bersalah di depan mukamu
selalu kau membenarkan apa katamu
cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
namun ku terlanjur cinta
repeat *

Source:http://liriklaguindonesia.net/indah-dewi-pertiwi-aku-tidak-berdaya-ost-dalam-mihrab-cinta.htm#ixzz1nwvN4vRd

Cinta itu kadang buta.  Sekalipun hanya bertepuk sebelah tangan, kita mampu hidup dengan perasaan itu. Perasaan yang indah. ppppppppffffffffffffffftt. 

ok. cukup merepek.

Aku mungkin tak pernah bercinta . setakat crush beriburibu tu memanglah ramai. nampak sangat bohongnya.

Ada insan yang mampu hidup dengan mencintai walaupun cintanya tidak berbalas. Ye. Cinta yang hanya bertepuk sebelah tangan. seperti dalam lagu ni. Even pakwe dia not too care about her, she still love him.

Tapi aku tak suka macam tu. Aku harap kisah percintaan aku akan bermula. Cinta bersama suami. Ye. selepas aku berkahwin dan menjadi muhrimnya. Barulah boleh bercinta. Dan ketika itu, aku nak cintai suami aku sepenuhnya. ( cinta yang melebihi lelaki lain. )

Dan aku tak nak perasan sendiri. Aku harap suami aku pun boleh sayang aku. Bimbing aku. Samasama saling bercinta demi mengejar cinta dari Murabbi.

Aku nak suami yang boleh membimbing. Bimbing diri aku untuk jadi sempurna. sempurna untuk jumpanya kembali diakhirat dan menjadi ketua bidadarinya.

Aku nak angan angan macam ni. tak salah kan. Aku hanya mampu menunggu dan berdoa. 

Oh ye. kena selitkan jugak DOA.


     being SAD with the RIGHT people is better than being  HAPPY with the WRONG ones. is it true?










No comments:

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email