Saturday, 4 June 2011

cuti masih menghantui.

asalamualaikum.

hai.

apa khabar blog?

walaupun da seminggu dok U selepas habis cuti sem, aku rasa . . . aku masih lg bcuti.

tak de semangat nk blaja. tak de MOOD nk buat homwork. tak de masa hati nk siapkan assignment.

mintak maapp kt diri sendiri sbb diri ini telah btindak kejam.

seminggu blalu macam keling teruk je.

LAILA SYAHIDAH! please wake up from your happy cuti-cuti malaysia. focus on your study and your boyfriend  life. eh?

orang cakap, kt rumah sendiri diorang banyak TiDO. kt U diorg kurang tido. well, study gila-gila nk dpt dekan. MEstila kurg tido. eh? eh?

aku plak tbalik. kt rumah aku kurang tido. bgun2 da kne bebel dgar nasihat dr mak. buat tu buat ni.
bile da sampai U, mulalah mata aku nk bmanja-manja. mintak tido je. nak usha tengok budak-budak hensem muka junior pn tak sempat.


dan.. aku rasa calcium byk da hilang dr badan. sampai U ni je, kaki aku cpt lenguh. padahal kt rumah selalu main kejar-kejar. well, hyper active. tp skrg..? hampeh active.


*tapi mata aku dpt btahan kalau tgok movie. nasib baik tak pyh byr bil letrik. thanx pihak U.

dan, aku main pingpong kebelakangan ni macam teruk. eh, memang teruk sebenarnya.


Laila Syahidah telah hilang. aku perlu mencari diri sendiri dgn cepat.


doakan aku jumpa semula diri aku yg tgah mghilang ni.


for myself. pliz return back soon. enlighten me. cheer and colour my life. wake up from your dream.


don ever never ever never stolen laila from me (laila s).



MOTIVASI untuk DIRI SENDIRI kadang kala LEBIH BERKESAN drpd terima motivasi dr orang lain.

 believe me. (^^)v

6 comments:

kAyShaari said...

saye igt saye je rase mcm ni :D

Lela S said...

haha. meh sama2 cari semangat yg hilang :)

Aliyah Al~Istiqamah said...

apa bulan JUNE ini adalah bulan hilang identiti diri

sebab aki juga merasakan perkara yang sama

sungguh,rindu diri yang lama

Lela S said...

Ali, btol2. aku rse aku hampir jumpa diri aku. juz perlu usaha sikit lg, insyaallah kembali diri y lama.

naufal hanif said...

asal ade gambo samdong uh???dream high!!

Lela S said...

HAHA. pakwe baru :)

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email