Saturday, 28 May 2011

orang gas.

HAHA. cuma nak bagi tau..

tadi masa naik moto dekat nak maghrib, aku nampak mamat hensem hitam bawak gas. maksud aku, tong gas.

hitam itu manis : )

nasib baik aku masih boleh mengawal moto walaupun tengah usha mamat tu bawak tong gas dia kt moto.

aku tergelak sakai  sorang-sorang sebab mamat tu menguap punyalah besar. eh, ni bukan nak mengumpat. Cuma, aksi dia agak bahaya. ye. bahaya. Dia menunggang moto dengan mood yg sungguh mengantuk. Barangkali penat setelah seharian bekerja hantar gas ke rumah-rumah orang kt area- area sini. Dan motornya hampir terjatuh (dah senget pun) . Nasib baik dia tersedar dan mungkin nasib dia agak baik.. dia berjaya seimbangkan motor tu.

Dan terima kasih kt mamat tong gas tu, disebabkan anda.. saya bawak moto dgn speed 2+ km/h sbb nak usha anda. Nasib baik tu jalan kampung . ( Macam siput )

Esok da nak balik kolej.

Babai mamat tong gas.

Babai mamat kedai runcit.

Babai mamat yg jual nasi ayan kukus.

kah kah kah kah kah kah kah kah kah!


p/s : kalau ngantuk, jgn naik moto. bahaya woooo~

nak jumpa orang ni pd masa akan datang. wee~

No comments:

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email