Wednesday, 11 May 2011

melawat sekolah cluster

BEST!

SYOKK!!

HEPPIE....!!
  kenape la aku suka rosakkan bahasa


perjalanan ke sekolah LAMA memberi kami debaran dan keraguan dan kecuakan...HAHA. sebab kitorg takut kedatangan kitorg ke sekolah tu tak dialu-alukan...hee. kan sedeh macam tu. Dalam teksi, kitorg sibuk bbincang n mngingati nama2 guru kami...hik3.

well.....bile da sampai skola tu................. WOW! ade ptandingan silat negeri. lantak la..kami xde kena mengena....tp secara jujurnya, kesian sekolah tu khilangan seorg ahli pesilat yg cukup hebat lagi gagah dan power..  -(  aku la (^^)   )-   fine.perasan jap.

datang sekolah tu, mestilah nak tengok perubahan tempat. first, aku nmpak kat taman anggur tu ada GALERI BESTARI.  zone WIFI tuh.  fuyyoo..~ dengan mggatal pn, aku  nk geledah la ape ade dlm tu. FINE. galeri tu BKUNCI. macam tau2 je aku dtg nk buat kekacauan...hik3


tetapi rupanya dalam tu dia simpan segala piala yg dimiliki sekolah. BANYAK seh.... mcm mne aku bole tw? ye.sbb before aku tinggalkan skola tu dulu,aku pna masuk bilik yg simpan piala-piala-piala-piala-piala10000x kami...hik3. banyak kan.

ye. aktiviti biasa bila sampai sekolah -----------------> TEGUR guru2 kesayangan kami. :)

dan seterusnya... -----------> kami ditegur oleh junior2 kami. hik3. malu dowh. aku x ingat nama diorg sangat. lagi2 adik usroh ku.maaf ye. akak nmpak mata kamu bgenang. ye.akak x pandai pujuk. jd..... ehem.aku pn trus bgerak mnuju ke kantin untuk makan sebab da lapar.

sebelum makan, lepak dengan cikgu wahdi dan cikgu amir. terima kasih atas kata2 semangat yang diberi. (?). HAHA.
*cikgu wahdi selaku guru BM cakap, dia pelik kalau SMS memang untuk tulis short. tp kalau guna komputer... KENAPA PERLU TULIS SHORT FORM gak? see.. TERASA TERASA.

adakah KITA perosak  bangsa  bahasa?

ewww~ aku rse mcm nk tulis diari lak.

then...bla bla....kami pn keluar dr skola cluster tu.

lpas tu kami jalan2 ke subang parade, (yep,sbb tmpt ni dkt dgn ktm.HAHA)

fine.dlm tu bkn beli barang...tp bgambar je. hehehe.... bagos sume kawan2 aku. aku suka tu.

p/s: sebelum jejak kaki keluar...seorg teacher btanya.. knapa kitorg x naik kete sendiri..x drive sendiri, sbb budak2 lelaki batch aku sume drive kete sendiri.. BESAU-BESAU lak tuh.ok. fine.aku lesen pn xde . =,=" hampeh.tunggulah aku bjaya mgenggam sebuah lesen.

antara padang dan dewan CLUSTER. hak hak

love is important right? love u all. ahaks.
untuk gadis2 je.

TAHNIAH ATAS KEPUTUSAN SPM, SMA, PMR 2010 YANG GEMPAK. KAMI SEBAGAI SENIOR BANGGA SANGAT. ALHAMDULILLAH. *baka dr senior la tuh kot* hik3.



2 comments:

Aliyah Al~Istiqamah said...

ok saya jeles tengok korang buat reunion kecil-kecilan ni
hahaha

LaiLA s~ said...

ye.silalah jelez.mmg nk bg korg jelez pn.HAHA

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email