Sunday, 8 May 2011

kamu dah ade orang lain!

untuk org yg disukai...... (^^) uhuk2.

lela tw kamu dah ade org lain. ye. lela ni bkn sape2 pn dihati kamu... tak de harta, tak de rupa, tak baik, tak tinggi, tak comel  tak kurus... *sudah!! *

selalu nampak kamu dgn seorang gadis tu.. jeles tau! tolong la jgn bg alasan yg korang tu cuma kawan... see. i'm jealous! yeah! ewwww~

hik3... walaupun kita hanya berkawan, lela ade simpan perasaan tw. nak muntah aku!
kamu tak sedar ke.....??hik3.

sedar tak, kalau kamu tak de, lela jd senyap...jd suram....  oh..gediks nye..kawan aku baca ni mesti cakap aku penipu.


lepas tu kan, lela jumpa satu artikel.. dia cakap, "kalau suka cakap."

lepas tu, jumpa lagi satu artikel.. dia ckp.. "kalau suka, pendamlah perasaan kamu andai belum tiba masa yg sesuai, pohonlah pada-NYA..hanya DIA lah tmpat kamu mengadu..dan sesungguhnya DIA lebih mngetahui ape yg lebih baik ntk kamu. "

hi hi hi hi hi.....

ok. lpas tu... jumpa lg satu notes.. dia cakap " mustahil wujud istilah TEMAN RAPAT bg seorang lelaki dgn seorg wanita kerana pasti antara salah seorang akan mnaruh perasaan " see... maybe quotes tu betul. tp, kawan-kawan lela sanggah... ok. peh lis la. jgn nafikan..

lepas tu, kamu senyapkan diri... kamu dah jadi warak, alim seorang yg lebih baik..bagus dr segi agama. emm... rasa mcm tak layak je nk bdamping dgn kamoooo... huaa....!! sedeh....!
lepas fikir2 balik....emmm...

kenapa lela perlu sedih..?
kan bagus mcm tu...kamu dah berubah jd baik. bole jd pemuda yg sebenar~ bdiri dijalan menegakkan agama tanpa mmikirkan tntg duniawi.... kamu kejar akhirat. YE! itu sememangnya berita gembira. ALHAMDULILLAH...

see...now. i need to transform -------> better person.

can i?

HAK HAK HAK.

lela pnah dgar.. org yg baik ntk org yg baik, n begitu juga sebaliknya. jd.. tgah try la ni nk jd baik. aduih... bkn senang dowh...

tp...kan.......................................................

knape lela tgok kamu still rapat dgn pompan tu........................?? see..i'm being a nice stalker. ahak3


tak pe lah. mungkin dia lg sesuai ntk kamooo... ok. doakan lela dpt jumpa jodoh yg lg baik..! ye.... bye2 kamu. kamu bkn org tbaik yg boleh bimbing lela.

lela perlu tuntut lebih banyak ilmu untuk mnjadi insan yg lebih sempurna. lela perlu lupakan kamu. TATA. moga hati kita sentiasa dijaga... hik3

bunga ada jantina kah....?


bye2 kamu...kamu da ade yg lain! moga bahagia dgn dia. .lela  x sedeh la... sob3


kesimpulan :

- jgn syok sendiri. TAK TERASA TAK TERASA
jaga batas dlm pgaulan. jgn jumpa bdua-duaan. syaitan bijak dlm kerjanya.
-sentiasa letak CINTA yg UTAMA pd ALLAH.. insyaallah, tak kan kecewa dlm pcintaan yg hakiki... kih3..

cerita dlm watak ini bkn saya..tp tu laila majnun. saya laila syahidah. ok!

p/s:  FINE. sekarang baru tau..pompan tu adalah isteri kamu...patutla slalu nmpak kamu dgn dia... aisyah kn namanya... cantik secantik orangnya.. hee. maaf kalo mgganggu rumahtangga kamu.

FINALLY...


Syaitan sentiasa bijak dalam mgelirukan keturunan nabi adam. umat nabi Muhammad s.a.w.
sentiasalah kita waspada dlm setiap perbuatan.. -lbih ditujukan ntk diri sendiri-

bkawan tak salah. lelaki dan pompan. aku pn ramai kawan gak. kalau aku terlebih had dlm bgurau senda, atau mnutur kata...boleh la tegur. xde hal. HAHA. aku pn bknnya baik sgt. see... sosial gak. so, kpd bakal suami aku...HARAP bole bimbing lela nnt... hik3. MAHER ZAIN, you are not the one.

3 comments:

LaiLA s~ said...

harap2 maher zain xde BLOG.

aween said...

hahaha...ak ske pOst ko y nh...LIKE!!!

LaiLA s~ said...

tq win.ahak ahak. post nh x bole belah.hee

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email