Saturday, 2 April 2011

saya dah jatuh hati ^^



^^     emm..mm..hmmm..*MALU*


:)  xpe2..kalau awak malu,xpayah tulis kt BLOG nh yea..


^^    BAIK!


:)      simpan dalam hati je ye..LUAH kt ALLAH..sesungguhnya Allah yg berikan rasa sayang tu dalam hati awak..


^^    OK!


:)      kalau la dia ADAM yg awak cari2 selama ini,pohonlah agar awak dijodohkan dgn dia..


^^     YE!


:)      tapi..kalau awak tidak dijodohkan dia..jgn pula awak mnyalahkan takdir..mungkin ada yg lebih baik dr dia telah diciptakan ntk awak..


^^     *******~


:)      awak kena yakin dgn segala yg ALLAH rancang..kan perancangan ALLAH adalah sebaik2  perancangan....


^^     hmmm...


:)       awak kalau suka kt DIA,pastikan awak semai kasih sayang tu semua kerana Allah..sayanglah dia  kerana agamanya..bkn kerana paras rupa,mahupun harta atau keturunan..


^^      TAHU!OK!


:)       awak..awak tak perlulah nak memikirkan org yg awak sayang tu setiap masa..kalau betullah DIA  sayang kt awak,pasti dia akan datang melamar ntk awak menjadi HAWA dan sempurnakan tulang rusuk kiri dia yg hilang..


^^     *errr*


:)       awak..awak jgn lupa jaga batas pgaulan awak tau..saya tahu,ni masing2 susah nk buat.tp saya harap awak bole jge batas pgaulan awak..saya sayang awak sbgai sahabat saya..tu saya ckp mcm ni...


^^     INSYAALLAH!..tp mcm mana tu?


:)       awak jgnla nk keluar bdating tanpa teman..ermm..takot ade org ke-3..SYAITAN..


^^      hihi...


:)       bukan tu je..byk lagi...errmm...yg penting,awak kne jual mahal tw.


^^      errrr...kenapa?


:)        sebab kita wanita jgn tunjuk sgt yg kita mudah cair dgn kaum ADAM..kita perlu ade prinsip.NO COUPLE before married..but COUPLE after married..COMEL kan?hemo3...


^^      oooOOOooo...


:)       awak nk tw knape saya ckp couple tu haram?


^^       KENAPA?*very very very curious~


:)       mcm ni...err..tetibe air liur saya kering.jap ek.saya nk g minum...


^^      heheee..ok!




:)      ok..sambung... sebab couple tu umpama mndekatkan diri kpd zina...zina kecil-kecilan.. zina  mata, zina hati n lain2..


^^      oooOOoo*baru sedar*


:)       jadi....


^^      ye.........


:)       cuma nak cakap,moga awak mnjadi wanita muslimah yg mampu mbantu para "jejaka"..


^^      err..mcm mne tu?*rasa mcm bengong plak*


:)       bantu dorg agar dorg x leka dgn cinta dunia...utamakan cinta kpd ILAHI.. bukan tolg  mghancurkan hidup jejaka2...*ayat mbela lelaki jap* macam ...emm..awak GOOGLE  jela..mesti banyak...antara.. 1.


^^      ooOOOooo...


:)       ehem.saya da ngantuk la awak...


^^       OK2..silalah tidur..time kaciiihh..^^


:)       insyaallah,hari lain kalau awak ade masalah lg,awak carilah saya.insyaallah saya akan tolong semampu yg mungkin..heheh


*DIALOG antara Laila syahidah [  ^^  ] & kembarnya..laila syahida [  :) ].hemo3...

jd laila syahidah,awak silalah utamakan apa yg patut..   ibadah.. study...  tidur..makan.. tggungjawab ngn family..ermmm..n tggungjwb ngn diri sendiri. awak perlu syg diri sendiri awak dulu..barulah awak akan fhm apakah erti cinta yg sebenarya thdp org lain..lg2 maher zain. ^^

p/s: saya tahu awak syg saya..sbb saya COMeL.ehem. tp kalau awak jumpa mak saya,...mak saya lg comel. jd,awak jgn tsilap nk mminang saya ble awak hantar rombongan ke rumah satu hari nnt...ye..saya tggu..*POYO* mak aku lg COMEL? hmm..naseb baek mak aku xpandai baca BLOG.

comel kan awak..awak kiri..saya kanan..HAHA.tp saya lg comel.hehe

awak..kita bdua pakai spek mata la..HAHA.*?*

*ini semua...err..

saya buat sbb...

errr..

adakah lahir dr isi hati saya?

-SECRET-

*HAHA*

cuma nk bgtw,saya suka buat blog sebagai peringatan ntk diri sy sendiri..^^
n sape2 la..  yg utama:diri sya..hehe.

saya tw saya pn x "betul" sangat..err..kadang2 gile2 sikit...tp saya...err... saya cuma nk jd lebih baik dr semalam.. *walaupun kdg2 semalam lg baik dr hari nh* HAHA.

cuma...apa aku merepek ckp nh. dah.

4 comments:

ALIAA MIZAN said...

lela2..ahaha

LaiLA s~ said...

kak aliaa..ade ke gelak.

-Gee- said...

=( =( =( =( =( TT.TT

LaiLA s~ said...

wow! banyaknye muke gee...~ HAHA. btw,post nh hanya diketahui oleh saya je,samade story nh btol atw x..weee~*rasa bangga dpt jd diri sndiri*

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email