Wednesday, 13 April 2011

penat,tp da tpaksa..

mggu ini sgt penat + letih + lelah + bla..bla..

+ pening + lalat + kerengga...bla bla bla.

banyak test,quiz, lab repot n assignment...ah, standard la tu.. life as student mmg busy..yeah! busy2 pn, online 24 jam.   jangan lupa pada tanggungjawab ... ye! tanggungjawab pd diri sendiri... keluarga... kawan... rakyat bawahan... n paling penting, tanggungjawab kita sebagai HAMBA di muka bumi ini.. ^^

ye...bak kata seseorang tu..

"dalam kehidupan,xde istilah rehat. melainkan bile kita mati"

 ok. jd,jgn tension2 kpd sesiapa yg rasa life dia chaotic or busy damnmuch .


tu semua perkara biasa... cewwah... doa la byk2 pd-NYA..mnta dilapangkan dada n dipermudahkan urusan. InsyaALLAH..your life will be better dgn mnyandarkan harapan kepada-NYA..+ usaha. ^^

how about mylife now?
semalam test,hari ni test, esok pn ade test test.(dua lg tu..) + 3repot nk kne submit esok. well, kitorg buat experiment 3skali dm sehari hari tu..al maklumla..nk kejar masa. so, ape tindakan saya?

biarkan homwok tu tbengkalai n tumpu pd test? 

mestila bukan.... homwork tu pn tggungjwb yg perlu disiapkan...hehe.
cuma..usaha ntk siapkan semua tu.

selalu ckp kt diri sendiri.."saya boleh!" *saje pujuk diri sendiri..* adehhh = ="

kepada yg slalu tanya mcm mne saya blaja.....errr....saya pn xtw mcm mne saya blaja. HAHA. kalau cite nnt, x caye lak. cuma ahli2 rumah saya je yg memahami mcm mne saya blaja n buat revision....muahahaha!!

cik lappy dpn mata + cite (hindustan atau korea).. buku pn dpn mata..
pen + highlight + pensel kt tgn...
kadang2 pasang lagu ..errr...rahsia.
bantal peluk kt riba (bile2 masa rasa penat,bole peluk) selalunya ttido lpas tu... ^^
lpas ttdo, bgun balik. kalau rasa tlajak masa tido, tawakal je.muahahah!

jd,jgn tiru aksi saya blaja k.. hanya org ttntu je bole buat.

kalaula saya blaja dgn serius...,keadaan sunyi sepi... kompem lpas tu buku tu yg baca saya... zzzZZZzzz~

ok.tu je.gud luck kpd sume org...sume org yg lela sayang...selamat bjaya...! HAHA.

moga kita bjaya sama2..^^

dunia...

       n

akhirat... (^^)





tak terasa...tak terasa...




2 comments:

-Gee- said...

lagu kanak2..?? xD

LaiLA s~ said...

ishhh! err...tu antara salah satu...muahahah! ^^

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email