Monday, 4 April 2011

Hepi..^^

x nk cakap pape..cuma nk tunjuk gamba..ahaha..

ermm..bkn nk blagak..cuma nk kongsi kegembiraan..Weee~

kalau blagak atau riak x baik. jd kne betulkan niat jap..OK. ^^



dapat botol air baru..best2x..org belikan.ehem.
kamu ade dpt?xde kan? kirim je kot




mmg secocok la dgn baju ku yg kebanyakannye warna hijau.. :)


tapi senanye bukan tu yg  ingin ditunjukkan..

tapi..


INI :

wee..~ banyak x? banyak banyak banyak kan??

kalau next sem aku xdpt dok kolej..hmm mmg aku nk wt demonstrasi besar2n la kan..

aku rse ,msti akan ramai JOIN aku..hua3..

*keadilan perlu dituntut*


see..FIRST time aku lekat gamba aku..

last sem tak letak pun..

borang kesihatan,borang sukan n pape borang la masa aku mula2 masuk U ni,mne de aku tampal..

TAK ade tau.

ingat senang nk kumpul semua nh? penat tau..x cukup tido.. tak cukup tido 6jam sehari
 +assign ment..
+test..
+quiz..

tu blom masalah dgn boypren  kawan lg nk fikir..ehem.

p/s:gambar tak jelas gara2 enset da nk rosak. perlu ke aku pajak gadai nset tu?





No comments:

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email