Tuesday, 15 March 2011

pong-ping!

UiTM kuala pilah.. ^^ 
Mse aku part one,aku g join kelab ping-pong.. masa tu aku ragu2.. “AKTIF kah KELAB ini??”
Hhmmm...bgantung kepada pengerusinya la kan... kalau kantoi,kantoi la kelab ni...
HOOoooh! Masa tu ade kejohanan sukan antara kolej.. aku tringin nak masuk ptandingan bola tampar.. tp masa tu aku xde partner nk di buat TEAM bola tampar.. jd aku masuk la acara ping-pong.. kebetulan, da lama x main ping-pong..masa tu dekat setahun.. da la kt U tu aku jarang bsenam or main pape yg patot ntk mmbuat badan ini sihat.. yg aku tahu, STUDY,STUDY, STUDY..(study la sgt..layan movie je dalam rumah)!



pancit!! penat~~




Kitorg maen sampai petang..dgn x streching, aku lanyak je maen.. mmg PANCIT a bile da sampai FiNAL.. BTEMU SENIOR UiTM.. namanya NAJIHAH MOKHTAR..(hebat)! Disebabkan da tlalu pancit + x hebat, aku dpt 0-11.. ntk set ke2 n ke3..HEBAT TAK? TAHNIAH Laila~~ haha..

kak ji hebat2!

Sejak tu aku mula bgiat aktif(aktif la sgt~~) dalam kelab ping-pong ni..hohoo.. n kebetulan kelab ping-pong ni mmg AKTIF sungguh2.. pengerusinya terlalu mmentingkan acara ping-pong ye..dia mementingkan peningkatan n prestasi..cewwahh~

tu dia sebelah kanan sedang berentap..PeNGERUSI ping-pong

Kebetulan masa tu UiTM mgadakan KARISMA..sukan antara UiTM.. hmm.. kami KALAH~ sedeh tau.. + first time lawan antara U..hoho.. pmainnya hebat2 belaka..(tmasuk kami kah?)he! *perasan jap.. walaupun kami kalah..kami tetap rasa gembira..(kenapa ye?) entahla.. mungkin kerana jangkaan kami tepat~~ kami “kalah”~~ tp Insyaallah kami akan berusaha ntk masa akan datang n seterusnya HINGGA ke titisan darah terakhir~ yeah! (cakap besar betul la aku ni)  :)


baju dr uitm negeri sembilan..
mereka yang lain pun gembira selepas kekalahan..tapi akan ditebus..(^^)
sebelum btolak nk g btanding+lapar~~



he..kitorang g maen bowling..KONONNYA mengubati kekecewaan slpas kkalahan..(alasan je tu) padahal nk ronda shah alam..haha BEST2!

jadi..semua tinggal kenangan..sekarang,muka2 baru pula mghiasi kelab ping-pong.. HOhoo!
*gambar ni diambil pd malam terakhir kami berlatih di pilah sblum g shah alam..




No comments:

pisang lambat berbuah

There was an error in this gadget

Follow by Email